Nowości
Laktator Swing SOLO
Laktator Swing SOLO
579,00 zł 539,00 zł
szt.
Waga Seca 834
Waga Seca 834
789,00 zł
szt.
Waga Seca 336
Waga Seca 336
1 549,00 zł
szt.
Promocje
Laktator Swing SOLO
Laktator Swing SOLO
579,00 zł 539,00 zł
szt.
Laktator SWING FLEX
Laktator SWING FLEX
479,00 zł 439,00 zł
szt.
Biustonosz do karmienia
Biustonosz do karmienia
109,00 zł 99,00 zł
Biustonosz do karmienia
Biustonosz do karmienia
89,00 zł 79,00 zł
Produkt dnia
Waga Seca 336
Waga Seca 336
1 549,00 zł
szt.
Laktator SWING MAXI FLEX
Laktator SWING MAXI FLEX
739,00 zł
szt.
Podwójny zestaw do Symphony
Podwójny zestaw do Symphony
179,00 zł
szt.
Silikonowe nakładki Contact
Silikonowe nakładki Contact
37,90 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY I WYMIANY

 

Pomimo dokładania wszelkich starań, abyś był zadowolony z dokonanych w Calvado zakupów, zdajemy sobie sprawę, że zakupione produkty mogą nie spełniać Twoich oczekiwań. Możesz je w zwrócić całkowicie lub zwrócic i wymienić na inne produkty. Na zwrot lub wymianę produktów masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Na Twoją prośbę możemy wydłużyć ten czas do 30 dni, czyli 16 dni ponad obowiązujące w Unii Europejskiej przepisy.

 

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

 

1. Wypełnij  "Formularz zwrotu - wymiany towaru". Jeżeli nie posiadasz formularza - pobierz go z naszej strony

2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:

MEDface
ul. Alternatywy 6 lok. 96
02-775 Warszawa

 

3. Pamiętaj, że zwrotom i wymianom mogą podlegać tylko produkty w niezmienionym stanie - oznacza to, że produkt powinien wrócić do nas w takim stanie w jakim został do Ciebie wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu producenta.

4. Pomimo, iż nie jest wymagany powód zwrotu lub wymiany, będziemy wdzięczni za wypełnienie tej części formularza - z pewnością okaże się to pomocne w doskonaleniu oferty jak i funkcjonowaniu sklepu.

5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki i rozpatrzeniu wnioskowanego w formularzu działania, niezwłocznie zwrócimy Ci środki na rachunek bankowy lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt.

6. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

REKLAMACJE

 

Jak zareklamować produkt?

 

1. Wypełnij  "Formularz reklamacji towaru". Jeżeli nie posiadasz formularza - pobierz go z naszej strony.

2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:

MEDface
ul. Alternatywy 6 lok. 96
02-775 Warszawa

 

3. Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli na wniosek producenta proces reklamacyjny będzie wydłużony, poinformujemy Cię o tym.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

5. Pamiętaj! Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

6. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.

7. Polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl